torstai 23. lokakuuta 2014

(Pölinää:) Pitäis ehkä ilmotella ittestään jotain~

JAAAA SORI NYT VAAN, SE HYPPÄS SINNE LIIAN AJOISSA :D:D:D:D:D:D Korjaan asian par'aikaa! Kirjottelen siis läppärilläni, jossa ei ole (erillistä) numbadia ja muutenkii nää näppäimet on ja piti klikata alt gr + ~ mut klikkasinkii vahingossa ctrl + enter :DDDDD

Mut sitä infoa vissiin pitäs kirjotella... Suunnilleen näin:
- Syyskuun puolessa välissä alko koulu. Kai kerroin ihmisille, et pääsin opiskelee hevostenhoitajaks aikuispuolelle? :D

- Syyskuussa siis olin viikon koulussa, jonka jälkeen alko työssäoppiminen - samalla ravitallilla ku missä oon ollu jo useemmin ja koko viime kesänkin.

- Em. syistä työpäivät on n. 9h pitkiä (7:30-16:30) ja en oo vieläkään oppinu siihen et miun pitäs iltasin tehä kaikki asiat 5-6 tunnissa ku niin monta vuotta miulta loppu työt kello 14. Tuntuu et aika loppuu kesken! Enkä osaa mennä tarpeeks ajoissa nukkumaan ku kello 23 tuntuu vieläkii liian aikaselta. Oman aikansa se ottaa, mut ehkä jonain päivänä (oon jo muutamana päivänä onnistunu!).

- Koulusta ois etätehtäviäkin, joitten tekeminen on täysin mahotonta arkena em. syistä ja yksinkertasesti siks, et oon ihan tolkuttoman väsyny siinä vaiheessa ku pääsen kotiin. Menee oma aikansa siihenkii et kroppa tottuu tähän päivä- ja työskentelyrytmiin. Siispä viikonloput jää parhaassa tapauksessa läksyille, vaikka aika usein ne menee vaan koomatessa internetissä ku ei jaksa alottaa _vielä.
Eka deadline ois 31. päivä (eli viikon päästä!!!) ja toinen dl on 7. päivä (eli 2vk päästä). Omg, miunhan täytyy ruveta nyt urakalla tekee noita tehtäviä!

- Osa viikonlopuista on sit menny muissa asioissa niinku auton huoltohommia yms. tai shoppailua koska kaikki vaatteet päätti hajota samalla kertaa. (Tallihousuista ratkes haarat ja seuraavana päivänä hupparin vetoketju jäi käteen :D::::DDD:D:D:D:D)

- Miunhan pitäis olla tänään taas koulussa, mut onnistuin tulee kipeeks viime torstaina/perjantaina ja oon perjantaista asti ollu kotona parantelemassa flunssaani. Joka ei vieläkään ota mennäkseen pois.
Ens viikolla ois vielä koulua ja koitan kovasti parantuu sinne et pääsisin ajelee (ja ratsastelee) hevosilla ja muutenkii oppimaan kaikkee jännää.

- Muutama viikko sitten vein pöytäkoneeni kämpälle - että siellä tulis vietettyä enemmän aikaa ja lopulta muutettua. No en ole tehny kumpaakaan. Miulla on läppäri ja kotona nettikaapeli ja varmaan arvaattekin loput. MUTTA tässä koneessa ei ole ku hevospelejä ja niittenkin levyt on kämpällä :DDD Paitsi Toy Story 2 mut hehehehe se on pelattu sata kertaa läpi ja on aika ihana 2000-luvun alkupään peli 8D Mut en ehkä jaksa niitä grafiikoita taas. Ja miun tosiaan pitäs tehä niitä ruokinnan ja lääkinnän tehtäviä!!!

- Miun itseasiassa piti viime viikonloppuna muuttaa, mut tietty tulin kipeeks -.-""""""""""""""""""""" OH the irony~

- Joulukuussa on ekat näytöt (näyttötutkinto nääs) ja pitäs siihen mennessä oppia paljon asioita.

- Ja se viimenen joka pätee edelleen: aina välillä kiinnostais pelata mut sit ei kuitenkaan jaksa alkaa tappelemaan sen kanssa. Ja poden ehkä edelleen sitä "Tulevaisuuteen oli viiminen lisäri???" -tympääntymistä ku ei ookaan enää mitään uutta odotettavaa. Ja TS4 nyt ei vaan tule kysymykseenkään. Ja TS2 on huono blogattava. Tai siis huono kuvattava.

- En oo ees simsblogeja lukenu moneen kuukauteen. On rästissä suurimman osan postauksia vieläkii. Oon lukenu lähinnä lyhyet höpötyspostaukset ja mahollisesti TS4-postaukset koska niitä on suhteellisen vähän, eikä tarvii alkaa kaivelemaan jotain puol vuotta vanhoja TS3-postauksia, jotta kestää jopa perillä siitä, mitä tapahtuu, missä ja keille ja keitä nää kaikki ees on. Luen ne kyllä heti ku on aikaa ja intoa ja jaksan keskittyä.

- Tää syksy nyt yleensäkin. Miulla syksyt on aina sellasia et on jonkin sortin kaamosmasennusta, monesti se menee ahistusten puolelle mut nyt se näkyy lähinnä tässä keskittymiskyvyn- ja kiinnostuksen puutteessa. Jaksan prosessoida töissä tapahtuvia ja opittuja juttuja ja ehkä jopa vähän koulun tehtäviin liittyviä asioita, mut en oikein sit mitään muuta. Lopun ajasta jaksan pelkästään netissä tapahtuvia aivot-narikkaan-touhuja, mm. kattomalla videoita tai sit kattomalla telkkaria (en oo ees autofani mut löysin uuden sarjan jota kattoa: Top Gear :D:D:D:D), jotka oon kyllä tällä viikolla laittanu senkii piikkiin et oon kipeenä. Nuorempana oli aina tapana, et jos olin pois koulusta siks et oli flunssa, ni otin peiton olkkariin ja katoin koko päivän leffoja VHS:iltä, myöhemmin dvd:iltä. Se pitää edelleen koska leffat ♥ Ja se tunnelma!


Jees, eli ei mitään sen jännempää ku et
  1. ei oo ollu aikaa koska koulu ja työt
  2. ei oo jaksanu koska koulu ja työt
  3. kaikkee muutakin viikonloppusin
  4. (peli)kone ei ees ole täällä porukoitten luona
  5. olen saamaton (pitäis muuttaa ~joskus jopa)
  6. koska sims
  7. koska syksy

Eletään melko kuivaa(???) aikaa nyt, mut miulla ois kyllä takaraivossa simsiin liittyviä asioita tänne blogiin, mut jotka ei ole (valitettavasti...) pelaamista. Myös niitä simsblogiesittelyitä on ehotettu ainakii kahesti (ja se ensimmäinen kerta oli joskus kauan sitten). Tän lisäks ois ainakii 2-4 muuta asiaa ellei enemmänkii, mikäli muistan matkan varrella lisää asioita. Mut toistaseks ei oo inspannu mikään niistä saatika että olis ollu edes aikaa. Nyt täytyy saada noi koulun etätehtävät pois alta (ja uusia tilalle?) ja ittensä terveeks, se on tän hetken tavote numero 1.


Palaillaan taas joskus!




(Muutin btw sittenkii sen bloginimeni, oon nyt Madness mut takana kirjottelee kyl se sama Aada. Ärsyttää vaan liikaa taas toi nimi ja se, et en alunperin koskaan ees halunnu sitä nimee nettiin saatika simspiireihin! Saa edelleen käyttää sitä nimeä omissa blogeissaan tai kommenteissa, mut nyt lähetään taas siitä mikä se oli joskus ku bloggaamisen yleensäkii alotin!)

sunnuntai 21. syyskuuta 2014

KYSYMYS-VASTAUS-POSTAUS

Voiei, ootte ihania, hirvee läjä tuli kysymyksiä! Oon niin kahen vaiheilla et miten lajittelen ne :D Oon niin järjestelmällinen et vihaan sitä ku on kaks yhtä hyvää tapaa järjestää enkä osaa päättää kumpi on kivempi XD Päädyin sit siihen et vastaan kysyjäkohtasesti koska muutamissa on sen verran "henkilökohtasta" se teksti on helpointa vastata suoraan kysyjälle (ja samalla piilomainostan bloggareita vaikka ihanku kukaan ei jo tietäs et oon mainostanu niitä/teitä jo sata kertaa aiemminkii ja meillä on varmasti yhteisiä lukijoitakin XD), vaikka vastaus onkii kaikille lukijoille samaan aikaan :D
Toinen ois ollu niin et kasaan SIMS ja NON-SIMS -kysymykset mut... NO NYT HALUISIN TEHÄ NIIN. Vaikeeeeta, mut pysytellää tossa ekassa päätöksessä silti :D

Ja apua, miten teitä sueraajia on siellä jo 61?! O____O  *Kiittää vuolaasti ja kumartelee niin et selkään sattuu, au* Mitäs hittoa keksin teille seuraavana spesiaalina? :DD



lauantai 13. syyskuuta 2014

TS4: Quinzy - Osa 3: Kaikki on vaan illuusiota

Kolmas ja toistaseks viimenen postaus nelosesta. Pahottelen--- TAI EN, en pahottele paikoin karkeesta kielenkäytöstäni koska TÄMÄ PELI, se vaatii sen. Melko lame kokemus nimittäin.

↓↓↓ Muistakaa heittää kysymyksiä tohon alta löytyvään kysymyspostaukseen! Aikaa on ens perjantaihin asti. ↓↓↓


keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Extrapostausjuttu: KYSY MIULTA

MUISTINPAS tämänkin ja päätin tehä sen heti! Eli taannoin ainakin Depistakolla ja banssulla oli kysymyspostaukset blogeissaan ja päätin sit lainata ideaa niiltä :D

Ideahan on siis niinkin yksinkertanen ku et miulle voi esittää kysymyksiä ja julkasen niistä sit vastauspostauksen myöhemmin. Kysyä saa (lähes) mitä tahansa maan ja taivaan väliltä, liitty se sitten (miun) simssiin tai minuun pelaajana tai oikeeseen elämääni (elämä? Onks se syötävää?). Toki päätän et vastaanko vai en, mut oon aina tykänny kysymyksistä ja niihin vastailusta, että siitä vaan tykittämään kysymyksiä jos niitä keksii! :DDD (Tietysti riippuen siitä, oonko edes niin kiinnostava et kukaan mitään kysymyksiä esittäis XD)

Mut yksi pieni mutta on ja mitä varten tää postaus EI ole: eli tää ei ole nyt mikään TS3 FAQ eli en ota vastaan kysymyksiä toimimattomista peleistä, pelin teknisistä tai graafisista ongelmista tai bugeista etc. tai miten ladataan tai entäs jos ladatut ei toimi/sotkee koko pelin. Niihin vastauksia löytyy ihan muualta enkä mie työskentele EA:n tekniselle tuelle. Eli tehään tästä hauska kokemus niin lukijoille ku myös miulle blogin ylläpitäjänä. Kaikkiin muihin vastailen, kuhan ne ei mene liian pitkälle esim. yksityisyyden suhteen.

Kysymykset tähän postaukseen. Nyt on keskiviikko ja miulla alkaa ens viikolla koulu, et voisin pitää tän auki perjantaihin 19.9. kello 23:59 asti.

Jos en heti (seuraavana) viikonloppuna pääse asian kimppuun ja kysymyksiä vielä satelee yhtä paljon ku saharassa vettä ja kysymykset on sopivia, saatan ottaa sieltäkii jotain mukaan. Mut ei nuolasta ennen ku tipahtaa, en osaa ennustaa joten en osaa sanoa tuleeko kysymyksiä 0 vai 100 :D

tiistai 9. syyskuuta 2014

TS4: Quinzy - Osa 2: Keräilyvimma

Tokaa postausta pukkaa. Tyyli saattaa olla välillä melko aggressiivinen, pelin sisin olemus alko tulla esiin. Ja heitin välillä ihan läskiks kertoilun kanssa koska asd. (Mut ehkä tätä on sit hauskempi lukea just sen takia..?)